مقالات حجره

چرا سایت حجره پرداخت درب منزل ندارد ؟ ( معایب پرداخت درب منزل )

معایب پرداخت درب منزل
مشکلات پرداخت درب منزل برای مشتریان و فروشنده اینترنتی همیشه جزء دغدغه های فروشندگان اینترنتی و مشتریان بوده و هست و خواهد بود.در این مطلب کوتاه به این مشکلات می پردازیم.

برخی از معایب پرداخت درب منزل

۱-مرسولاتی که به صورت پرداخت درب منزل ارسال می شود معمولا یک تا سه روز دیرتر از مرسولات دیگر به دست مشتریان می رسد
۲-عدم بازدهی برای فروشنده و افزایش قیمت ۱۰ تا ۱۵ درصدی کالا برای مشتری
۳-هزینه ارسال بیشتری را شامل می شود ( این افزایش هزینه از طرف اداره پست انجام می گیرد )
۴-در این روش حتما باید در نظر داشته باشید بر اساس قرارد اداره پست امکان رویت کالا قبل از پرداخت هزینه را نخواهید داشت.
۵-امکان پرداخت درب منزل برای روستا ها متاسفانه میسر نیست
۶-خرید های دروغی و عدم تحویل توسط سفارش دهنده
اما راهکار چست؟
با توجه به اینکه این سایت به دلیل مشکلاتی که در بالا به آن اشاره شد، از سیستم پرداخت درب منزل استفاده نمی کند، روش پرداخت آنلاین از درگاه های بانک های رسمی کشور جایگزین شده است.
از آنجا که داشتن درگاه بانکی برای هر سایتی امکانپذیر نیست و بانک ها ملزم به دریافت تاییدیه از سامانه ایی نماد که زیر مجموعه وزارت صنایع و معادن است می باشند، نماد اعتماد از این سامانه با ارائه مدارک و مجوز های لازم دریافت شده و با بانک های ملت قرارداد همکاری بسته شد.
نماد اعتماد سایت را در پایین صفحه سایت مشاهده کنید و با کلیک روی آن به مشخصات صاحب سایت دسترسی یابید.
بحث اعتماد به سایت و تضمین دریافت محصول خریداری شده
با توجه موضوع ای نماد که در بالا به آن اشاره شد، در صورت خرید از این سایت شما می دانید که از چه سایتی خرید کرده اید و مشخصات صاحب سایت را در اختیار دارد. مبلغ واریزی شما کاملا مشخص است که از کدام بانک و شماره حساب به کدام بانک و شماره حساب چه شخصی واریز شده است و همه این ها قابل پیگیری است.در صورت عدم دریافت محصول خریداری شده و یا معیوب بودن و یا عدم تطبیق با چیزی که خریداری نمودید، می توانید یا سایت تماس بگیرید تا مشکل شما رفع گردد.
.
در هنگام خرید اینترنتی از این سایت و یا هر سایت دیگر، با رعایت نکات ایمنی، مطمئنا هیچ مشکلی برای شما به وجود نخواهد آمد.
در پایان ثبت سفارش، کد رهگیری پرداخت بانکی شما که معمولا یک عدد می باشد در اختیار شما قرار میگیرد که این عدد در سیستم بانکی کشور قابل رد گیری می باشد و تمام مراحل انتقال مبلغ از ابتدا تا انتها قابل مستند سازی می باشد.این عدد به همراه کد ثبت سفارش و بقیه اطلاعات شما در پروفایلتان باقی می ماند و در هر زمان و هر مکانی می توانید با مراجعه به سایت به آن دسترسی داشته باشد.
برای اطمینان بیشتر می توانید این اعداد را روی کاغذ یادداشت کنید و یا روی کامپیوتر یا موبایل خود ذخیره نمایید.

مقالات مرتبط