قوانین و مقرارت فروشگاه اینترنتی حجره

ضمن تشکر از انتخاب فروشگاه اینترنتی حجره، از آنجا که استفاده از این سایت به هر شکل به معنای قبول شرایط مندرج در بخش قوانین حجره است، تقاضا می شود آن را به دقت مطالعه فرمایید.
مراحل ثبت سفارش و خرید 
ثبت سفارش : برای ثبت سفارش فقط کافیست محصول مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه نموده و پس از پر نمودن فرم اطلاعات شخصی و پستی و  پرداخت هزینه کالا سفارش ثبت و در سریع ترین زمان ممکنه از طریق شرکت ملی پست ، کالا به آدرس پستی ارسال می گردد.
تبصره :
ممکن است شما سفارشی را ثبت و پرداخت نموده باشید ولی در آن لحظه موجودی آن کالا به اتمام رسیده باشد که در این صورت همکاران ما در بخش پشتیبانی حجره با شما تماس گرفته که یا هزینه کالا را به شماره حساب شما عودت و یا کالای دیگری را به انتخاب شما جایگزین مینمایند.
ثبت سفارش بدون نیاز به عضویت
کاربران و مشتریان محترم برای مشاهده، دریافت اطلاعات و حتی ثبت سفارش ملزم به ثبت نام در سایت نمی باشند. اما در صورت ثبت نام، علاوه بر آنکه در خریدهای بعدی مجبور به وارد کردن اطلاعات خود نمی باشند، می توانند از مزایای عضویت در سایت از جمله آگاهی از آخرین اخبار و اطلاعات و پیشنهادهای خرید خوب بهره مند شوند.
با ثبت این اطلاعات، کاربران و مشتریان ضمن اطمینان از محفوظ بودن اطلاعات خود نزد فروشگاه، به فروشگاه اختیار می دهند تا از این اطلاعات جهت برقراری ارتباط استفاده نماید.
توجه: مشتریان در هنگام ثبت سفارش باید سعی کنند اطلاعات خود را با دقت و به درستی وارد سایت نمایند، در غیراینصورت مسئولیت بروز هر گونه مشکل و ضرر و زیان احتمالی بر عهده ایشان می باشد.
روشهای ارسال سفارش

ارسال سفارش به تمام نقاط کشور امکان پذیر است که از طریق شرکت پست پیشتاز و تیپاکس  صورت می گیرد. لازم به ذکر است هزینه پست و خدمات پستی بر عهده خریداری می باشد که در فاکتور درج می گردد.

هزینه ارسال
هزینه بسته بندی و  ارسال به سرتاسر ایران توسط پست پیشتاز با توجه به وزن و ابعاد محصول بین 35000 تا 50000 تومان برای هر فاکتور محاسبه می گردد.
و هزینه بسته بندی و ارسال توسط تیپاکس بصورت کرایه در مقصد محاسبه میگردد و هنگام ثبت سفارش هزینه ارسال دریافت نمی گردد .
* یک سری محصولات ( عمده – تیراژ بالا – حجم نا متعارف ) فقط بصورت کرایه در مقصد توسط باربری و تیپاکس ارسال میشوند که در توضیحات محصولات نحوه ارسال درج گردیده.
مدت زمان تحویل سفارش ها
سفارش های ارسال شده توسط پست :سفارش هایی که قرار است از طریق پست ارسال گردند، معمولاً ۳ تا ۶ روز کاری بعد کالا را به مقصد خواهند رساند.

تبصره :

لازم به ذکر است کلیه محصولات فروشگاه اینترنتی حجره دارای ضمانت تحویل کالا می باشد و در صورت بروز هر گونه مشکل کافیست با تلفن های درج شده بر روی فاکتور خود تماس گرفته تا در اسرع وقت نسبت به حل مشکل شما از طریق فروشگاه اقدام گردد.

امکان خطا در قیمت های سایت
فروشگاه همواره سعی می نماید که قیمتهای کالاها را به درستی و با حداقل خطا در سایت وارد نماید. اما از آنجائیکه این قیمتها توسط کارشناسان و اپراتورها وارد سایت می گردند، همواره امکان خطای انسانی در ورود اطلاعات وجود خواهد داشت. لذا در مواقعی که این قیمتها به اشتباه وارد سایت شده باشند هیچگونه تعهدی برای فروشگاه برای فروش کالا به همان قیمت اشتباه ایجاد نخواهد نمود.
در این موارد حتی چنانچه بر اساس قیمت اشتباه، کالا برای مشتری فاکتور و ارسال گردد، مشتری موظف است در صورتیکه کالا را از بسته بندی خارج نکرده باشد یا آن را عودت نماید و یا ما به التفاوت وجه را واریز نماید و در صورتیکه کالا را از بسته بندی خارج کرده باشد، موظف است ما به التفاوت وجه را به حساب فروشگاه واریز نماید. مشتری با قبول قوانین سایت حق هر گونه اعتراض در این موارد را از خود سلب می نماید.

شرایط استفاده از گارانتی محصولات فروشگاه حجره:

۷ روز گارانتی تحویل کالا:

فروشگاه اینترنتی حجره  جهت رفاه کلیه مشتریان و طبق قانون خرید اینترنتی اقدام به ارائه گارانتی تحویل کالا برای کلیه محصولات خود نموده است . ویژگی این گارانتی امکان تعویض محصولات معیوب به صورت کاملا رایگان توسط فروشگاه می باشد ،

شروط لازم برای استفاده از ۷ روز امکان عودت کالا
  1. کالای خریداری شده از بسته بندی و پلمپ اولیه خارج نشده باشد و این امر به تایید کارشناسان فروشگاه برسد.
  2. کارتن و بسته بندی کالا کاملا سالم و بدون پارگی یا مخدوشی باشد. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی موجب عدم امکان استفاده از این تضمین می گردد.

توجه ۱: در این شرایط وجه کالا حداکثر ظرف ۴۸ ساعت کاری پس رسیدکالا به انبار فروشگاه و  از تایید کارشناسان فروشگاه، به حساب مشتری واریز خواهد شد.

توجه ۲: در این موارد هزینه ارسال و عودت کالا (هزینه رفت و برگشت) بر عهده مشتری می باشد.

توجه ۳: کلیه کالاها به جز پوشاک و لوازم آرایشی ، بهداشتی دارای ۷ روز گارانتی می باشد که این مدت از زمان دریافت محصول توسط خریدار آغاز می گردد و در صورتی که محصول پس از ۷ روز دچار مشکل شود فاقد هرگونه گارانتی می باشد. امکان بازپس گیری کالا بعد از ۷ روز توسط فروشگاه امکان پذیر نیست.

توجه ۴ : پوشاک و لوازم آرایشی که در خرید سایز و نوع محصول را خود مشتری اشتباه انتخاب نموده شامل ضمانت برگشت کالا نمیباشد ( در صورتی که مشتری بخواهد کالا را تعویض نماید میبایست با پشتیبانی حجره هماهنگ نموده و هزینه ارسال کالا نیز بر عهده مشتری می باشد )