سوالات متداول

1چرا برای خرید از حجره، در وبسایت عضویت داشته باشم؟
ثبت نام ( ایجاد حساب کاربری ) در وبسایت حجره موجب ارایه خدمات مطلوب و سهولت درپیگیری سفارش ها می گردد. تیم پشتیبانی حجره به تمامی مراحل خرید، از زمان ثبت سفارش تا تحویل آن به مشتری، نظارت مستقیم دارد.
2روش ثبت سفارش کالا چگونه است؟
برای خرید از سایت حجره ابتدا پس از انتخاب کالای موردنظر، آنرا به سبد خرید اضافه و مراحل خرید اینترنتی را به ترتیب تکمیل نمایید. حتمادر زمان ثبت سفارش مربوطه، تعداد، نوع، رنگ، جنس، اندازه و مبلغ نهایی، نام کالای مربوطه را به دقت بررسی و اطمینان حاصل نمایید. پس از آن از طرف تیم پشتیبانی مشتریان حجره بوسیله پیامک و یا سایر ابزارهای ارتباطی که در نظر گرفته شده، تاییدثبت سفارش نهایی اطلاع رسانی خواهد شد.
3برای سفارش کالا به کمک نیاز دارم. چگونه و با چه کسی تماس بگیرم؟
تیم پشتیبانی حجره، در زمان ساعات اداری ( از ساعت 8 تا17:30) پاسخگوی شما می باشد. اگر در خارج از این زمان سؤال یا ابهامی برای شمابوجود آمد برای ما پیغام (اس ام اس) یا ایمیل بگذارید تا در اولین ساعات روز کاری بعد باشما تماس حاصل گردد.(09911620086) جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از قسمت تماس با ما اقدام کنید.
4در چه ساعاتی از شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد؟
در تمامی ساعات شبانه روز امکان ثبت سفارش وجود دارد. تیم کارشناسان حجره در اسرع وقت و کوتاه ترین زمان ممکن برای پیگیری سفارش کالای شما اقدام می نمایند و تایید سفارش را برای شما پیامک می کنند.
5آیا امکان لغو سفارش وجود دارد؟
بله، در هر زمان از ثبت سفارش امکان لغو سفارش برای شما وجود دارد. ولی پس از ثبت کالای مورد نظر خود و پرداخت وجه آن، می بایست با تیم پشتیبانی حجره تماس بگیرید. (09911620086) اگر سفارش شما بسته بندی و ارسال نشده باشد ظرف 24 ساعت کل وجه شما مسترد خواهد شد. چنانچه سفارش شما بسته بندی شده باشد اما ارسال نشده باشد هزینه بسته بندی از شما کسر و الباقی وجه طی 24 ساعت مسترد خواهد شد .
6آیا برای اطمینان از پردازش ثبت سفارش، لازم است که با حجره تماس بگیرم ؟
خیر، پس از تایید نهایی سفارش، پیامکی از طرف حجره برای شما ارسال می گردد تا از آغاز روند خرید اینترنتی خود اطمینان حاصل کنید. در صورت لزوم، کارشناسان وب سایت حجره با شما تماس خواهند گرفت.
7آیا امکان خرید حضوری وجوددارد؟
هدف حجره این است که شما یک خرید آسان و لذتبخش آنلاین را تجربه کنید و امکان خرید حضوری میسر نمی باشد.
8آیا امکان ارسال کالا و تسویه وجه آن در هنگام تحویل وجود دارد؟
این امکان فعلا برای سفارش ها وجود ندارد.
9آیا امکان ارسال کالا برای دیگران وجود دارد؟
بله، چنانچه می خواهیدسفارش مربوطه به آدرس دیگری غیر از آدرس شما ارسال شود، با ثبت آدرس مورد نظرتان در هنگام ثبت سفارش و اعلام به سایت حجره ، کالای مربوطه به آدرس ذکرشده تحویل داده می شود.
10اگر کالای ارسالی با کالایی که در وبسایت حجره دیدم مغایرت داشت، باید چکار کنم؟
می توانید از طریق تماس تلفنی یا ارسال پیامک و یا بخش تماس با ما هر گونه مغایرت را به تیم پشتیبانی حجره اطلاع دهید. بدیهی است حجره خود را موظف به عودت کالا می داند و کارشناسان ما شما را جهت استردادکالا طبق دستورالعمل استرداد کالا راهنمایی می کنند.
11اگر پرداخت سفارشم مغایرت داشت به چه صورت اطلاع دهم؟
اگر پرداخت به صورت آنلاین دچار اختلال شد و یا فاکتور پرداخت شده با مبلغ سفارش مغایرت داشت این موضوع را از طریق تماس تلفنی با تیم پشتیبانی حجره پیگیری نمایید تا هر چه سریعتر برای آن، اقدامات کافی و لازم انجام گیرد.
12نحوه ارسال کالا در حجره به چه صورت می باشد ؟
ارسال کالا در حجره توسط شرکت ملی پست اریان در سریع ترین زمان ممکن صورت گرفته و کد رهگیری مرسوله برای شما به صورت پیامک ارسال میگردد و می توانید از پرتال رهگیری مرسولات پستی شرکت ملی پست ایران از آخرین وضعیت بسته پستی خود مطلع گردید.
سبد خرید Item Removed. Undo
  • No products in the cart.